poniedziałek, 23 maja 2016

Dzień Matki


Wielkimi krokami zbliża się 26 maja czyli Dzień Matki, osoby która dała nam życie, troszczy się o nas, dba, uczy jak postępować, a przede wszystkim kocha bezinteresownie. Nie oczekuje w zamian za to od nas nic. Mimo to uważamy, że warto w tym dniu podziękować naszej mamie i umilić jej ten dzień. W związku z tym, razem z Aleksnadrą z bloga klik przygotowałyśmy dla Was parę pomysłów na to jak spędzić ten dzień.


Oczywistym jest, że wiele z nas decyduję się na prezent. Na różnych blogach pojawiło się już wiele wpisów z pomysłami na nie, a internetowe sklepy zasypują nas propozycjami na specjalnie presonalizowane gadżety dla naszych mam. Jest to naprawdę dobra opcja, jednak my w tym roku postawiłyśmy na coś innego. Co Wy na to aby ten jeden dzień poświęcić mamie i spędzić go w całości z nią? Nasza propozycja jest prosta, wasza mama lubi krzątać się w ogrodzie - kupcie kwiatki, które razem możecie zasadzić, uwielbia domowe wypieki - znajdźcie przepis, który będziecie mogły wspólnie wypróbować. Jeśli jednak nie macie pomysłu na wspólne zajęcia lub wasza mama jest np molem książkowym, a wspólne czytanie nie jest najlepszą opcją na integracje (tu lepiej kupić jej książkę) to zawsze zostaje zorganizowanie domowego spa. Do tego nie trzeba dużo wystarczy kilka maseczek, aromatycznych płynów, pilingów i świeczek!

Dobrym pomysłem będzie też wykazanie się naszymi umiejętnościami kulinarnymi. Możecie wstać troszkę wcześniej i przygotować ulubione śniadanie waszej mamy albo pójść krok dalej i dzień wcześniej upiec ciasto, które następnego dnia zostawicie na stole z karteczką z życzeniami. Zaskoczenie i uśmiech gwarantowany!


Ciast i przepisów jest wiele, my w tym roku postawiłyśmy na dość inne i oryginalne gdyż jest to ciasto z buraka! Dzięki temu nie musicie przejmować się tym, że wasza mama preferuje zdrowy styl życia (który ostatnimi czasy jest bardzo popularny), bo take ciasto to zdrowy słodycz! Rozwiejemy też wszelkie wątpliwości, nie smakuje ono jakoś dziwnie czy ohydnie, wbrew pozorom jest bardzo smaczne! Przepis na nie znajdziecie TU warto zaskoczyć mamę takim przysmakiem!

Możecie te pomysły także dołączyć do waszych, już przygotowanych prezentów :)


A co Wy przygotowaliście swoim mamom?


18 komentarzy:

  1. Ja już myślę nad jakimś fajnym torcikiem dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły ! :D Teraz widzimy bardzooo dużo takich postów :) Mamy nadzieję że mama się ucieszy z prezentu który jej wykombinowałyśmy :D :* Genialny post. Mamy wielką prośbę do ciebie kochana :) Czy mogłabyś zostawić po sobie ślad na tym blogu ? https://idealnienieidealnektkl.blogspot.com/ Nasze koleżanki dopiero zaczynają i było by im bardzo miło gdybyś zajrzała :3 Pozdrawiamy cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam mały poślizg ale post jest rówież u mnie :)
    http://aleksandramarynowska.blogspot.com/2016/05/dzien-matki-part-i.html

    torcik na wypróbowanie zrobię jutro - dietę szlag trafił... buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! W tym roku także postawię na kulinarny prezent ;)
    howlookfashionfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja dusza artystyczna podpowiada mi, żeby napisać dla niej wiersz ;) Prezenty prosto z serca są najlepsze!
    http://fioletowytusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowane!
    Mega blog!
    Pozdrawiam. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciacho grzechu warte, obserwuję i zapraszam do siebie na świetny konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygotowałam mojej kochanej mamusi dzień pełen atrakcji :D
    Trzymaj się ciepło <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dla mamy nic nie robiłam bo nie miałam możliwości :/ Po prostu złożę życzenia i się pewnie i tak ucieszy

    + Zapraszam na konkurs u mnie WYGRAJ POST PROMUJĄCY

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Może będę brzmieć jak wyrodna córka, ale jak moja mama powiedziała, najlepszym prezentem na Dzień Matki będzie, jak damy jej spokój przez cały dzień, ha ha ;')

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mojej mamie kupiłam dwa rodzaje herbat - Assam Dikom (czarna) i Królowa nocy (herbata Yunnan z jagodami acai) oraz taki zestaw z Golden Rose - czerwony lakier Prodigy Gel Duo i do tego Gel Top Coat, a chodzi o to, że to jest taka alternatywa dla hybryd, bo nie potrzeba tu lampy UV. Była bardzo szczęśliwa :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie to ciasto wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swojej mamie dałam prezent, ale ciasto też byłoby bardzo fajnym pomysłem :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojej Mamie kupiłam prezent :) Pomysl z ciastem też super :) Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym spędzić dzień matki wspólnie z moją mamą, niestety mieszkamy od siebie bardzo daleko. Dlatego też pomyślałam o tym, aby wysłać jej bukiet kwiatów. Przeglądam na stronie https://www.laflora.pl/Top-10-bukietow-na-Dzien-Matki-blog-pol-1554291502.html jakie kwiaty są obecnie modne i coś jej zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mamie zakupiłam już e-kartkę tutaj https://wyslij-zyczenia.pl/dla-mamy/0.html mam nadzieje ze będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń